Norma Franck

Rebranding och webb

Bakgrund

Norma Franck är en konceptuell fastighetsbyrå som erbjuder både försäljning, uthyrning, utveckling och inredning av bostäder i premiumsegmentet. Deras skandinaviska stil i kombination med sinne för detaljer och exceptionell service har bidragit till att de blivit en av de ledande fastighetsbyråerna på marknaden.

Uppdrag

Under de senaste åren har Norma Franck lyckats etablera sig på den spanska marknaden, breddat tjänsteportföljen och öppnat fler kontor. I deras tillväxtresa uppkom behovet av att se över kommunikationen och förankra den i ett tydligt och enhetligt koncept.

Resultat

Vi har uppdaterat Norma Francks kommunikation i samband med att vi tog fram deras nya hemsida. Arbetet omfattade strategi, design och webbutveckling. Den nya webbsidan är baserad på WordPress CMS med flera olika kopplingar till andra system, exempelvis Inmobalia CRM.

Vi utvecklade ett helt skräddarsytt CRM system som möjliggjorde enhetlig visuell presentation av bostäderna, oberoende om det är bostadsobjekt från Los Angeles eller Marbella